Hardware bestellen via Asista
Bestelformulier
Gebruik onderstaand formulier om een hardware bestelling te plaatsen:
Heb je andere apparatuur nodig dan vermeld staat? Stuur dan een bericht naar support@asista.nl om af te stemmen of dit via Asista kan worden geleverd.
Voordelen van bestellen via Asista
- Asista biedt alleen hardware van Dell, omdat deze zonder verstorende software worden opgeleverd. Hierdoor kan de laptop op afstand worden ingelezen en kunnen wij in de meeste gevallen probleemloos support op afstand verlenen.
- Wij sturen tussentijds een nieuw apparaat toe, indien de huidige laptop moet worden teruggezonden voor reparatie. Hoewel Asista geen garantie biedt buiten de standaard garantie van Dell, geldt op laptops een gemiddelde levensduur van 4 jaar.
- Alle tarieven zijn bij Asista inclusief de verplichte installatiekosten voor het koppelen van een nieuw apparaat (t.w.v. € 87,50). Laptop worden geleverd inclusief de standaard garantie van Dell. Bij hardware problemen kijkt ons Support team geheel kosteloos mee of het apparaat (op afstand) kan worden hersteld.
Voorwaarden
- Prijzen: genoemde prijzen zijn excl. 21% BTW
- Garantie: 12 maanden fabrieksgarantie
- Levertijd: verzending binnen 2 werkdagen mits op voorraad
- Verzendkosten: € 12,50 per verpakking, verzekerd tot max. € 1.000 per verpakking
- Levering: op factuur
- Betaling: 14 dagen na factuurdatum
Tarieven zijn onderhevig aan voorraad en veranderingen in de inkoopprijs. Bij afwijkingen neemt Asista z.s.m. contact op met een alternatief voorstel.
Zelf hardware aanschaffen
Minimale hardware vereisten
Je bent zelf vrij om te kiezen waar je laptops aanschaft. Let wel dat consumenten laptops niet altijd geschikt zijn voor een zakelijke configuratie. De minimale vereisten zijn noodzakelijk:
- Windows 11 Pro (geen Home-edition)
- Processor van de 9e generatie (meestal i5)
- 16 GB-geheugen
- Vingerprint en/of Gezichtsherkenning
Deze functie kan eventueel worden ondervangen met een YubiKey (kies voor 5 NFC (USB-A) of 5C NFC (USB-C)).
Houdt rekening met het volgende
- Laptops die aan consumenten worden aangeboden zijn niet altijd geschikt voor zakelijk gebruik.
- Asista biedt bij noodzakelijke reparaties geen vervangende laptop.
- Onder andere HP-laptops worden vaak geleverd met eigen software (bloatware) en beveiligingsinstellingen die kunnen conflicteren met de inrichting van jouw beveiligde werkplek. Hierdoor kunnen bij ingebruikname of op een later moment onverwachte problemen ontstaan, die vaak moeilijk te herleiden zijn.
- Bij hardware en software problemen die worden herleid naar instellingen / bloatware op de zelfgekochte hardware geldt een Support tarief van € 98,- per uur.
- Voor het inlezen van zelfgekochte laptops geldt een eenmalig installatietarief van € 87,50.