Moet je laptop gerepareerd worden, dan kan dit in sommige gevallen door het team van Asista worden gedaan. Wij laten het je weten als dit het geval is. Wanneer een reparatie waarschijnlijk mogelijk is, vragen we je onderstaande formulier te vullen.


Aanmelden hardware reparatie


Aanmelden hardware reparatie


Lees onderstaande instructies met betrekking tot verzending goed door:


  1. Print de PDF-bevestiging van dit formulier uit en voeg deze in de verzending. Bij gebrek aan printer: stuur het ticketnummer op een briefje mee en geef in het ticket aan dat printen niet mogelijk was.

  2. Pak de hardware stootbestendig in.

  3. Stuur het pakket (desgewenst verzekerd/aangetekend) naar:

    Asista
    Ericssonstraat 2
    5121 ML Rijen

  4. De kosten voor verzending zijn voor eigen rekening, tenzij anders afgesproken in het ticket. Afhankelijk van de hardware en verzendmethode worden de kosten geschat op € 25,- totaal.

  5. Reparatiekosten worden doorbelast, tenzij anders afgesproken met Asista.

Indien de laptop niet kan worden gerepareerd, brengen wij je op de hoogte.