Ben je helemaal klaar voor migratie? Dan moet als laatste stap alleen nog je laptop ge-reset worden. Asista zal aangeven wanneer dit mag gebeuren.
Reset op verzoek van Asista
1. Computernaam zoeken
Zoek de computernaam op. Deze dien je, na het succesvol doorlopen van onderstaande stappen, door te geven aan Asista.
Klik hiervoor met de rechtermuisknop op de startknop, en kies voor 'Systeem'. Schrijf vervolgens de 'Apparaatnaam' op.
First find the computername of the device you are about to reset. This will need to be given to Asista after the steps below have been succesful.
Right-click on the start-button in the lower left corner of your screen and select 'System'. The 'Device Name' is what we need here.
2. Windows settings
Ga naar de Windows instellingen
Go to Windows settings
3. Reset
Zoek naar 'Reset' en kies voor 'Deze pc opnieuw instellen'
Search for 'Reset' and click on 'Reset this pc'
Stap A.
Klik op 'Aan de slag'
Click on 'Get started'
Stap B.
Klik op 'Alles Verwijderen' en kies dan 'Dowloaden uit de cloud'
Click on 'Remove Everything' and then 'Cloud Download'
Stap C.
Klik op 'Instellingen wijzigen. En zet het vinkje voor 'Gegevens opschonen' op 'Ja'. (alle sliders moeten op 'ja' staan).
Click on 'Change Settings' and change the slider to 'Yes' for 'Clean up data' (All sliders should be set to 'Yes').
Stap C.
Klik op 'Bevestigen' en 'Volgende'
Click on 'Confirm' and then 'Next'
Stap D.
Windows zal nu een opsomming geven van alle stappen, dat zal er ongeveer als volgt uit zien. Klik op 'Opnieuw instellen'
Windows wil give you a final review of the settings. These should look as follows. Click 'Reset' to continue.
4. Let op!
Vergeet niet de apparaatnaam aan Asista door te geven om dubbele kosten voor het apparaat te voorkomen.
Dont forget to give the device name to Asista to make sure the device is not doubly registered.
Extra
Mocht de vraag verschijnen om de TPM-module te clearen dan is dat akkoord door op F9 te drukken.
If you get the request to clear the TPM-chip, you can press F9 to continu.
Probleem niet verholpen? Bel 088 - 161 0000 of maak een ondersteuningsticket aan.