Asista zorgt middels Exclaimer voor een zakelijke handtekening die automatisch wordt meegestuurd.


INHOUDSOPGAVE


Wat is een automatische e-mailhandtekening?


Exclaimer


Als klant van Asista kun je gebruik van maken van een automatische e-mailhandtekening via de dienst Exclaimer. Dit zorgt ervoor dat e-mails van de organisatie dezelfde uitstraling hebben - wel zo professioneel! In de handtekening wordt belangrijke contact- en merkinformatie opgenomen. Nieuwe medewerkers geven deze informatie eenmalig door, zodat de juiste handtekening vanzelf mee loopt.


Zichtbaar na verzending


Exclaimer zorgt ervoor dat de e-mailhandtekening van de organisatie automatisch aan e-mails wordt gekoppeld. Dit gebeurt pas na dat je op verzenden hebt gedrukt. Je ziet de handtekening dus nooit bij het opstellen van je e-mail, maar de ontvanger krijgt deze wel! Stuur voor een voorbeeld een e-mail naar je privé e-mailadres.


Exclusief persoonlijke afsluiting


De voorkeuren voor een persoonlijke afsluiting (zoals Met vriendelijke groet, Groetjes of Kind regards) kunnen per medewerker en type bericht verschillen. Daarom wordt deze afsluiting niet standaard in de geautomatiseerde handtekening opgenomen. Je kunt de persoonlijke afsluiting uiteraard wel zelf typen of als standaard regel in Outlook instellen.



Inrichting


Aanvragen namens de organisatie


De inrichting van de automatische e-mailhandtekening wordt bepaald door de organisatie. Gekozen velden worden vervolgens voor alle medewerkers getoond, mits de betreffende informatie aan Asista is doorgegeven. Maakt jouw organisatie nog geen gebruik van de automatische handtekening? Vul dan onderstaande aanvraag in.


Inrichting e-mailhandtekening


Voorbeeld van e-mailhandtekening



Maatwerk


Past de standaard handtekening niet bij jouw organisatie? Ook dan denkt ons team graag met je mee. Neem contact op om een passende handtekening te laten ontwerpen. Er kan in dit geval een eenmalig design tarief in rekening worden gebracht.