We willen je graag snel en effectief helpen. Hiervoor heeft ons team de juiste informatie nodig. 

Een goede supportvraag bevat:

  • Maximaal 1 melding per ticket
    Tickets met verschillende probleemmeldingen leiden altijd tot vertraging en verwarring.

  • Een uitgebreide probleembeschrijving
    Is het probleem werkplekafhankelijk, inlognaam-afhankelijk, browserafhankelijk of tijdsafhankelijk? Omschrijf wat er gebeurt en in welke situatie zich dit voordoet, zodanig dat de supportmedewerker die de call in behandeling gaat nemen het zelf kan naspelen. 

  • Waar mogelijk een schermafdruk
    Maak een printscreen waar de (fout)melding duidelijk zichtbaar op te lezen is. Als er schermafdrukken bij te voegen zijn, dan graag van het hele scherm, omdat er vaak relevante technische informatie op verstopt staat.

  • Welke gebruiker of gebruikers het betreft 
    Graag met achternaam, want we kennen niet al jullie gebruikers bij voornaam.

Hoe helderder de informatie, des te groter de kans op een snelle afhandeling van de supportvraag.

Een ticket bestaat juist niet uit:
  • Alléén screenshots of bijlages zonder omschrijving
  • Een onduidelijke supportvraag ("hij doet het niet...")


Probleem niet verholpen? Bel 088 - 161 0000 of maak een ondersteuningsticket aan.