Voor het efficiënt opslaan van e-mails en bijlagen in Auditcase (CRM/DM) kan gebruikgemaakt worden van de AuditCase plugin voor Outlook. Deze zal automatisch in Outlook verschijnen op het moment dat gebruik wordt gemaakt van AuditCase. Wanneer deze plugin niet (goed) werkt zijn er een paar 'workarounds' mogelijk.
1. Gebruik AuditCase plugin in Outlook webmail
Indien de AuditCase plugin niet werkt in de Outlook app, kun je webmail gebruiken Ook hier is de plugin beschikbaar.
- https://outlook.office.com
- Open de gewenste e-mail
- Klik op de 3 puntjes rechtsboven in deze mail en klik op 'Auditcase' (onderste optie)
Let op: het gaat om de 3 puntjes in de mail, niet bovenaan in de balk van outlook zelf - Volg instructie op het scherm om de mail of bijlage op te slaan
2. Sleep e-mails zelf naar AuditCase
Werk je met 2 beeldschermen? Dan kun je e-mails eenvoudig van Outlook naar AuditCase slepen. Zet hiervoor op het ene scherm Outlook open, en op het andere scherm Auditcase.
- Open Outlook op één beeldscherm (bijv. links)
- Open AuditCase op het andere beeldscherm (bijv. rechts)
- Blader in Auditcase naar het onderdeel waar je de e-mail in wil opslaan
- Sleep de e-mail naar AuditCase
Je kunt e-mails direct vanuit Outlook slepen door het in je inbox te selecteren, ingedrukt te houden, en te slepen naar je andere beeldscherm.
3. Upload je bestanden handmatig
Je kunt in de bestanden of e-mails ook opslaan, en handmatig uploaden in AuditCase - dan is er geen plugin nodig.
Sla je e-mail of bijlagen op, in bijvoorbeeld je 'downloads'-map. Blader vervolgens naar het gewenste dossierstuk en gebruik de knop.
4. Vraag een laptop reset aan
Soms zijn de problemen op te lossen door je laptop van een reset te voorzien. Een reset duurt ~1 uur en je zult daarna nog even bezig zijn om applicaties weer opnieuw te installeren. Er is helaas geen garantie dat het originele probleem met de AuditCase plugin is opgelost, of permanent weg blijft. Gebruik deze optie dus alleen indien de andere workarounds niet (goed) werken.
Dien een ondersteuningsticket in om de laptop reset aan te vragen. Vernoem daarbij altijd het probleem en het serienummer van je laptop.
Probleem niet verholpen? Bel 088 - 161 0000 of maak een ondersteuningsticket aan.