Troubleshooting


Wanneer de klok word verzet kan dit issues veroorzaken met DUO. In dit artikel leggen we je uit hoe je klanten met een soortgelijk probleem weer aan de slag kunt helpen.


Op het moment dat een klant de volgende DUO melding krijgt:



Moet je de volgende stappen ondernemen bij klanten:


1. Ga naar RMM en navigeer jezelf naar de betreffende klant:



2. Klik hier op het pulldown menu van remote background (standard en advanced werken allebei) en vul hierna je RMM              wachtwoord in:

3. Vul hierna de volgende commandos's in om de tijd te herstellen bij de klant:


  1. net start w32time
  2. w32time /resync


In het geval dat dit het probleem niet verhelpt doe je het volgende:


  1. time:


vul hierna de juiste tijd in (voor winter een uur achteruit en zomer een uur vooruit)


Hierna heb je succesvol het probleem opgelost. 




Probleem niet verholpen? Bel 088 - 161 0000 of maak een ondersteuningsticket aan.