Voorkeursinstelling


Wil je een contact toevoegen of verwijderen uit het telefoonboek? Dit kun je zelf beheren. In dit artikel leggen we je uit hoe dit werkt.


1. Inloggen

Via https://kubus.asista.nl/ kun je het beheerspaneel benaderen. Log hier in met jouw Kubus/Coligo gegevens. Als je het wachtwoord niet meer weet klik je op Wachtwoord vergeten.

Als je geen login gegevens hebt kun je die aanvragen via support@asista.nl. Geef je naam en de bedrijfsnaam door en vraag om "toegang tot Kubus".
[Kubus is de overkoepelende naam voor het beheer van vaste telefonie, mobiele telefonie, internetverbindingen]



2. Telefoonboek openen

  • Kies in het menu de optie "telefoonboek". Klik hier op en het telefoonboek word geopend.

Graphical user interface, application

Description automatically generated



2. Contact aanmaken

In het geopende menu kies je rechtsboven voor acties. Vervolgens kies je "bedrijfscontact aanmaken". 


Graphical user interface, application, Teams

Description automatically generated


Het onderstaande menu word getoond. 

  • Vul hier de gegevens van het contactpersoon in. Het telefoonnummer vul je pas bij de volgende stap in. 
  • Druk op "Opslaan"

De contactpersoon staat nu in het overzicht. Aan het einde van de regel kun je kiezen uit 3 opties

  • Nummer toevoegen
  • wijzigen
  • verwijderen

Om een nummer toe te voegen aan de zojuist aangemaakte contactpersoon, klik je op "nummer toevoegen"

Background pattern

Description automatically generated

Er opent nu een menu waar je het nummer van de contactpersoon in kunt toevoegen.

  • Voer het nummer in
  • druk op "opslaan"

Graphical user interface, application, email

Description automatically generated




Probleem niet verholpen? Bel 088 - 161 0000 of maak een ondersteuningsticket aan.