Troubleshooting


Lukt het niet om Outlook op te starten? Dit kun je vaak eenvoudig oplossen door het Outlook profiel zelf opnieuw in te stellen. In dit artikel leggen we je uit hoe je dit doet.



Outlook profiel opnieuw instellen


Neem de volgende stappen om je huidige profiel eerst te verwijderen.

  1. Open het Windows startmenu
  2. Zoek naar het 'Configuratiescherm' 
  3. Open 'Mail (Microsoft Outlook)'


  4. Kies voor 'Show Profiles' (EN) of 'Profielen' (NL)


  5. Selecteer je Outlook-profiel en klik op 'Remove' (EN) of ' Verwijderen' (NL)
  6. Zodra het profiel uit de lijst is verdwenen klik je op OK


Profiel opnieuw aanmaken


  1. Open Outlook opnieuw op
  2. Je wordt gevraagd een nieuw profiel aan te maken: vul je naam in


  3. Outlook zoekt het account op > Vul je e-mailanders in en klik op ' Connect' (EN) of 'Verbinden' (NL)


  4. Nadat het account is gevonden, klik je op 'Done' (EN) of 'Klaar' (NL)


Outlook heeft na deze stappen even tijd nodig om de gehele mailbox en gedeelde mailboxen opnieuw in te laden. Afhankelijk van de grootte van je mailbox kan het 5 - 30 minuten duren voordat al je mail weer zichtbaar is.



Probleem niet verholpen? Bel 088 - 161 0000 of maak een ondersteuningsticket aan.